Stem op de Ontdekker van het jaar 2018

Welke briljante bètawetenschapper wordt onze Ontdekker van het jaar 2018? Wordt het een natuurkundige, bioloog, medicijnontdekker of een astronoom? Of een milieuwetenschapper, wiskundige, chemicus of computerwetenschapper? Stem nu!

Het jaar 2018 loopt ten einde. Het is tijd om te stemmen voor de C.J. Kok Public Award, beter bekend als de Ontdekker van het jaar. De genomineerden van dit jaar zijn: Yamila Miguel, Martin van Hecke, Sander Hille, Alfons Laarman, Marjolein Soethoudt, Jeroen Bussmann, Bjørn Koch en Paul Behrens.

Direct naar het stemformulier.

Stemmen op je favoriete genomineerde is mogelijk tot dinsdag 8 januari 2019, 12.00 uur. Je kan stemmen op je eigen collega, maar we bevelen ook van harte aan de ontdekkers van de andere instituten te overwegen. Lees over hun onderzoeken!

Op de facultaire nieuwjaarsreceptie op 8 januari zal de winnaar worden bekendgemaakt, samen met de winnaar van de C.J. Kok Jury Award voor het beste proefschrift van 2018 en de prijs voor de Docent van het jaar.