Alumni ontmoeten psychologiestudenten Methodologie & Statistiek

Op 15 februari vertellen oud-studenten Methodologie & Statistiek (M&S) over hun beroep om huidige M&S-studenten inzicht te geven in hun loopbaanperspectieven.

Alumnievent

Datum en tijd: 15 februari 2018 van 18.30 uur tot 21.30 uur
Locatie: kamer 1A020 in het Pieter de la Courtgebouw.

De Sectie Methodologie en Statistiek  (M & S, voorheen M & T) organiseert een tweede alumni-evenement. Met deze bijeenkomst hoopt de sectie de banden met en tussen onze alumni verder te intensiveren en huidige en oudstudenten met elkaar in contact te brengen, zodat huidige studenten inzicht krijgen in mogelijke loopbaanperspectieven.

Tijdens de pauze krijgen studenten de gelegenheid  vragen te stellen aan alle aanwezige alumni. De M&S alumni Bernadette Klaassens, Mandy Oud en Dimmy van Zanten vertelllen over hun huidige en eerdere werkzaamheden. Meer vragen kunnen na afloop worden gesteld tijdens een informeel samenzijn in het café op de begane grond van het Pieter de la Courtgebouw.

Meer informatie over op de Engelstalige pagina.