Aanmelden voor de Frontiers of Children’s Rights in the Caribbean Region Spring School is nu mogelijk

Bij de afdeling Jeugdrecht en het Grotius Centre for International Legal Studies van de Universiteit Leiden kunt u zich vanaf nu aanmelden voor de Frontiers of Children’s Rights in the Caribbean Region Spring School.

Deze regionale editie van de Frontiers of Children's Rights Summer School, die in Leiden en Den-Haag plaatsvindt, is georganiseerd in samenwerking met de School of Law of the University of Curaçao. Een eerdere regionale editie vond in januari 2017 plaats in de ASEAN-regio (Jakarta).

De Frontiers of Children’s Rights in the Caribbean Region Spring School vindt plaats van 5 tot 9 maart 2018 op de University of Curaçao op Curaçao en heeft betrekking op het gehele Caribisch gebied. Het onderwijs zal in het Engels gegeven worden en is bedoeld voor professionals, onderzoekers en rechtenstudenten (die minimaal drie jaar van hun studie voltooid hebben) met interesse in internationale kinderrechten.