Impressies 2016 Het jaar in foto’s

Wat is er in 2016 allemaal gebeurd binnen onze universiteit? Waar zijn wij trots op? U ziet het in de nieuwe fotobrochure. Ook verscheen de nieuwe brochure over 'Over ons', met de belangrijkste feiten en cijfers. Beide brochures zijn ook beschikbaar in het Engels.

Impressies: de hoogtepunten van 2016

Impressies 2016 - Het jaar in foto’s vertelt met beelden het verhaal van de Universiteit Leiden in 2016. Het geeft de mooie momenten in onderzoek en onderwijs en de impact van onze wetenschappers en studenten weer. Zowel in Leiden als in Den Haag.

Impressies 2016 Het jaar in foto's

Bekijk Impressies 2016 online en klik door naar de verhalen achter de foto’s, of vraag de brochure gratis aan.

Over ons: de belangrijkste feiten en cijfers van 2017

In de corporate brochure Over ons – 2017 zijn de belangrijkste feiten en cijfers over de Universiteit Leiden te lezen. Deze brochure is ook online te bekijken of gratis aan te vragen.

Over ons 2017 feiten en cijfers