Dugong-zeegras workshop in Indonesia

Prof. dr. Hans de Iongh van de afdeling Conservation Biology van het Centrum voor Milieuwetenschappen Leiden heeft gedurende 30 januari tot 2 februari als keynote speaker een bijdrage geleverd aan een Dugong-seagrass workshop in Jakarta.

Aditya Budiarsa en Hans de Iongh

De workshop werd gesteund door de Convention of Migratory Species, UNEP, Research Centre for Oceanography (RCO_LIPI)  en WWF Indonesia en is onderdeel van het dugong-seagrass conservation project, dat wordt uitgevoerd  wereldwijd in alle landen waar dugongs voorkomen.

Het project heeft als doel de bescherming van dugongs en zeegras habitats te ondersteunen en de wetenschappelijke capaciteit van de deelnemende landen verder te ontwikkelen en wordt financieel ondersteund door de Environmental Agency van Abu Dhabi.