Universiteit Leiden

nl en

Kirsten Touw

Promovendus

Naam
K.W.J. Touw MSc
Telefoon
+31 71 527 6022
E-mail
k.w.j.touw@fsw.leidenuniv.nl

Lees meer op de Engelstalige medewerkerspagina van Kirsten Touw.

Promovendus

  • Faculteit der Sociale Wetenschappen
  • Instituut Psychologie
  • Ontwikkelings- & Onderwijspsychologie

Werkadres

Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden
Kamernummer 3B29

Contact

  • Resing W.C.M., Touw K.W.J., Veerbeek J. & Elliott J.G. (2017), Progress in the inductive strategy-use of children from different ethnic backgrounds: A study employing dynamic testing, Educational Psychology 37(2): 173-191.artikel in tijdschrift (refereed)
  • Touw K.J.W., Vogelaar B., Verdel R., Bakker M. & Resing W.C.M. (2017), Children’s progress in solving figural analogies: Are outcomes of dynamic testing helpful for teachers?, Educational and Child Psychology 34(1): 21-38.artikel in tijdschrift (refereed)
  • Wilhelm P. & Touw K.W.J. (2015), SON-R 2 ½-7 en SON-R 6-40. Non-verbale intelligentiemeting bij 2 ½ - 40 jarigen.. In: Resing W.C.M. (red.) Handboek Intelligentietheorie en Testgebruik.. Amsterdam: Pearson. 199-224.boekdeel
  • Resing W.C.M., Touw K.W.J., Verdel R.J., Slootjes M.M.A.J., Reiss S.A.J.A.P. & Vluggen Y.R. (2012), Dynamisch testen met de AnimaLogica: Van theorie naar praktijk (. Psychologie (Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie), Universiteit Leiden en Haags Centrum voor Onderwijsbegeleiding). Leiden/Den Haag.rapport
  • Stevenson C.E., Resing W.C.M., Bosma T., Verdel R.J., Stad F.E., Touw K.W.J. & Slootjes M.M.A.J. (2011), Dynamisch testen met Animalogica: Onderzoek naar het potentieel om te leren in de klas (. Psychologie (Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie, Universiteit Leiden en Haags Centrum voor Onderwijsbegeleiding). Leiden/Den Haag: Interne publicatie Universiteit Leiden (Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie) en Haags Centrum voor Onderwijsbegeleiding.rapport

Geen relevante nevenwerkzaamheden