Universiteit Leiden

nl en
Dossier

#COVID to #GOFIT week

Hoe word je fit na deze uitdagende tijden? Hoe maak je actief werk van een gezonde leefstijl? Daar speelt Healthy University Leiden op tijdens de Healthy University - Van #COVID naar #GOFIT Week, die van 21 tot 25 juni 2021 plaatsvindt!

Het coronavirus raakt ons allemaal, ook als het gaat om een gezonde leefstijl. De maatregelen hebben ervoor gezorgd dat we met z’n allen een stuk minder zijn gaan bewegen. Huidige cijfers zeggen ons dat volwassenen meer tijd thuis doorbrengen, 33% minder bewegen en 28% meer zitten. Zonde, want een gezonde leefstijl is nog nooit zo belangrijk geweest! Wil je na deze bijzondere tijd aan de slag met je eigen gezondheid? Doe dan mee tijdens de van COVID naar GOFIT Week van Healthy University Leiden! 

Fietsen naar het werk is gezond, duurzaam en goed voor de bereikbaarheid. We zijn een groot voorstander van fietsen naar het werk. Daarom halen we tijdens de van #COVID naar #GOFIT Week van Healthy University Leiden een fietsenmaker naar de Universiteit Leiden. Hij doet dan een gratis APK van je fiets.

Voor wie?

Deze actie is bedoeld voor alle medewerkers die fietsend naar het werk kunnen. Rammelt of kraakt je fiets een beetje? Loopt je rem aan? Vertrouw je je tweewieler niet helemaal? Kom dan langs bij de fietsenmaker!

Wanneer?

Op dinsdag 6 juli van 10:00 uur tot 17:00 uur.

Waar?

Op het Mathias de Vries Hof rechts naast de Universiteitsbibliotheek Leiden (Witte Singel).

Hoe werkt het?

De fietsenmakers checken de banden en verlichting, smeren de ketting en voeren zo nodig kleine reparaties uit. Moet er meer gebeuren? Dan krijg je een advies hierover. Dat is allemaal gratis. Moeten er onderdelen vervangen worden? Dan zijn de kosten van die onderdelen voor eigen rekening. Betalen kan met PIN of cash.

Meedoen?

Wil je je fiets laten checken? Meld je dan aan via dit formulier.

Let op: deze actie is alleen voor jouw eigen fiets. Dus niet de fiets van je zoon, je dochter of je buurvrouw. Deze actie wordt mogelijk gemaakt door Bereikbaar Haaglanden en Rijnland.

Klik

Rooster (21/06-25/06)

08.00-08.45 Meditatie (NL+ENG)

Leer verschillende vormen van meditatie en kom erachter dat mediteren niet zweverig is. Maak kennis met technieken die je ook thuis kunt toepassen en die bij zullen dragen aan meer ontspanning, creativiteit en bewustzijn in je dagelijks leven

Klik hier om deel te nemen 

09.00-10.00 Mindful walking (NL+ENG)

Wie houdt er niet van een korte wandeling voor, tijdens of na het werk?
Wanneer je een klein beetje extra bewustzijn toevoegt aan je wandeling zal deze niet alleen een gunstig effect hebben op je lichaam, maar ook op je geest. In deze workshop leer je dat meditatie niet altijd gepaard gaat met statische zithoudingen. Het toevoegen van eenvoudige mindfulness-oefeningen aan een activiteit als wandelen is een gemakkelijke, plezierige en verrassend effectieve manier om je lichaam te ontspannen, je geest te kalmeren en stress te verminderen. We starten samen voor een korte online introductie (ENG) , maar al snel kun je achter je scherm vandaan. Vervolgens kun je zelf een wandeling maken van 30 minuten met een begeleidende opname (NED + ENG)

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 30 deelnemers! 

Klik hier om deel te nemen 

10.00-10.20 Office Work-out (NL+ENG)

Een korte pauze om je nek, rug en schouders los te maken, de doorbloeding een boost te geven en om je spieren te versterken. Daarna kan je weer vol energie aan de slag. 

Klik hier om deel te nemen 

10.30-11.30 A plate full of energy (ENG)

A high energy level before, during and after work. How do you do that? This workshop explains what nutrition does to you, both mentally and physically. After this workshop, you can understand what causes your afternoon dip and more importantly how to avoid it. What does sugar do to your energy level? To eat bread or not? Is coffee a good choice? After this workshop,you can adjust your nutrition in such a way that you remain alert, focused and energetic all day long!

Be quick to sign up as the maximum capacity is 30 people!

Click here to sign up 

12.00-12.45 Nature Walk Walking Apart Together (ENG)

In the Walking Apart Together (WAT), employees take a detour in their own neighborhood. They check in via Zoom and walk together (online). That feeling of being connected with yourself and colleagues, that's what it's all about. Many colleagues miss personal contact with each other. The walk ensures that employees go outside and move. Being outside relaxes, gives new energy and ensures more concentration.The WHAT creates depth in conversations. Each walk contains a powerful theme, such as "happiness at work" or "relaxation". In the case of Vitality Week, the theme would be energy. After a central kick-off, the colleagues walk together in breakout rooms. Here they spar about energy providers and consumers. It leads to new insights and inspiration that are shared in the plenary conclusion.
 

Click here to sign up 

14.30-15.30 Werk-privé balans (NL)

Iedereen ervaart weleens een dilemma hoe je energie en aandacht verdeelt tussen je werk en privéleven. Deze workshop geeft handvatten om de energie zodanig te verdelen dat dit in evenwicht is. Aan de hand van de energie bronnen (werkdruk, steun, autonomie, persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans) wordt door middel van rollenspellen en oefeningen inzicht verkregen in eigen energiebronnen. Vervolgens worden deze energiebronnen vertaald naar concrete praktische acties op korte termijn en een plan voor de langere termijn.

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 30 deelnemers! 

Klik hier om deel te nemen 

17.00-17.45 Zumba (NL+ENG)

Dans alsof niemand kijkt op vrolijke Latin muziek. De bewegingen zijn makkelijk te volgen, dus gooi je heupen los.

Klik hier om deel te nemen 

08.00-08.45 Yin Yoga (NL+ENG)

Een rustige vorm van yoga waarin houdingen enkele minuten vastgehouden worden zodat de spieren kunnen ontspannen. Een fijne lichaamsbeweging voor wie veel zit.

Klik hier om deel te nemen

09.00-10.00 Actief en ontspannen aan het bureau (NL)

Ondanks optimaal ergonomisch kantoormeubilair is je eigen ontspannen houding- en bewegingspatroon het meest van belang ter preventie van werk gerelateerde hand, arm, schouder en nekklachten, hoofdpijn of vermoeidheid. Deze Alexander Techniek workshop gaat over bewustwording van eigen gewoontepatronen tijdens het werk aan het bureau, zoals typen, het kijken naar het scherm, in het zitten of staan aan het bureau. Door observatie en aandacht voor jezelf tijdens het uitoefenen van je werk aan het bureau ontstaat de mogelijkheid om met minder overmatige (spier) spanning hetzelfde werk uit te voeren. Zodat er minder risico is op werk gerelateerde klachten, klachten afnemen en met meer ontspanning en energie het werk aan het bureau kan plaatsvinden. Met Alexander Techniek blijf je actief en ontspannen werken achter het bureau.
 

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 25 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

10.00-10.20 Office Work-out (NL+ENG)

Een korte pauze om je nek, rug en schouders los te maken, de doorbloeding een boost te geven en om je spieren te versterken. Daarna kan je weer vol energie aan de slag.

Klik hier om deel te nemen

12.00-12.45 Mentaal weerbaar uit coronatijd: Nikkie Fleur Bal (NL)

De coronacrisis houdt iedereen al langer dan een jaar in z’n greep. De vraag “hoe mentaal weerbaar te blijven”, is dan ook een veelgehoord thema op dit moment. Vanuit PSION hebben wij onze kijk op dit vraagstuk. Wij delen onze ervaringen met dit thema en onze visie hierop dan ook graag met jou. Tevens zorgen we voor wat praktische tips & tools om hier zelf mee aan de slag te kunnen gaan. Dit Webinar wordt gegeven door Nikkie Fleur Bal, Psycholoog en Trainer. 
 

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 100 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

14.30-15.30 Borden vol energie (NL)

Een hoog energielevel voor, tijdens én na je werk. Hoe doe je dat? In deze workshop wordt uitgelegd wat voeding met je doet, zowel op mentaal als op fysiek vlak. Na deze workshop begrijpen de medewerkers waardoor het middagdipje ontstaat en belangrijker hoe het te vermijden. Wat doet suiker met je energielevel? Wel of geen brood eten? Is koffie een goede keus? Na deze workshop kunnen uw medewerkers hun voeding op een dusdanige manier aanpassen dat zij de gehele dag door alert, geconcentreerd en energiek blijven!
 

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 30 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

16.00-17.00 Mindful walking (NL+ENG)

Wie houdt er niet van een korte wandeling voor, tijdens of na het werk?
Wanneer je een klein beetje extra bewustzijn toevoegt aan je wandeling zal deze niet alleen een gunstig effect hebben op je lichaam, maar ook op je geest. In deze workshop leer je dat meditatie niet altijd gepaard gaat met statische zithoudingen. Het toevoegen van eenvoudige mindfulness-oefeningen aan een activiteit als wandelen is een gemakkelijke, plezierige en verrassend effectieve manier om je lichaam te ontspannen, je geest te kalmeren en stress te verminderen. We starten samen voor een korte online introductie (ENG) , maar al snel kun je achter je scherm vandaan. Vervolgens kun je zelf een wandeling maken van 30 minuten met een begeleidende opname (NED + ENG). 

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 20 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

17.00-17.45 Bootcamp (NL+ENG)

Een full body work-out waarbij uithoudingsvermogen en kracht wordt verbeterd en alle soorten bewegingen en attributen worden gebruikt om de deelnemers conditioneel te “drillen”. Denk hierbij aan springen, push ups, sit-ups, kniebuigingen en gewichten tillen.

Klik hier om deel te nemen

08.00-08.45 Mindfulness (NL+ENG)

Stress en spanningen horen bij het leven, maar ze hoeven je leven niet te beheersen. Met deze oefeningen leer je beter stress signalen te herkennen en kan je effectief je gedrag beinvloeden en zo zorg je ervoor dat stress je leven niet beheerst.

Klik hier om deel te nemen

 

09.00-10.00 Active and relaxed at your desk (ENG)

Beyond the ergonomic furniture, you yourself are the most important factor to prevent harmful tension in hands, arms, shoulders and neck leading to work related complaints like fatigue, headaches and musculoskeletal disorders. This Alexander Technique workshop is about awareness of your own habits during work at the desk like typing, looking at the screen, sitting or standing at your desk. To think how to perform the tasks before doing the tasks will lead to the opportunity to change habitual patterns of tension. By improving attention to your thoughts and behaviour, the old habits will diminish and complaints will be reduced. Stay active and relaxed at your desk with Alexander Technique.
 

Be quick to sign up as the maximum capacity is 25 people!

Click here to sign up 

10.00-10.20 Office Work-out (NL+ENG)

Een korte pauze om je nek, rug en schouders los te maken, de doorbloeding een boost te geven en om je spieren te versterken. Daarna kan je weer vol energie aan de slag.

Klik hier om deel te nemen

10.30-11.30 Sleep tight (ENG)

Research shows that one in six employees suffers from sleeping problems, as a result of which they function less well during the day. Problems in private life as well as at work cause quantitative or qualitatively poorer sleep. By explaining the functioning of the biological clock and the functioning of the sleep cycle, we increase your awareness and knowledge of the topic. A number of short tests and relaxation exercises are done to make you more aware of your own patterns and preferences. You learn how to influence their own sleep patterns.

Be quick to sign up as the maximum capacity is 30 people!

Click here to sign up 
 

12.00-12.45 Mag mijn hoofd even uit? :Kiki Vreeling (NL)

"Het is soms moeilijk om te stoppen met denken. Je hoofd lijkt een razende gedachtestroom die maar doorgaat en het liefst heb je een knopje  waarmee je het even uit kan zetten. Dat gaat helaas niet. Maar wat dan wel? Daar gaan we in dit webinar mee experimenteren. Het werken achter het scherm zorgt ervoor dat we constant prikkels ervaren, ook als we dat niet willen. De uitnodiging is dan ook om in dit webinar achter je scherm vandaan te gaan en te gaan wandelen. Je kunt zelf kiezen of je buiten wilt wandelen of liever binnen het webinar volgt. We beginnen wel met een oefening waarbij je schrijft, dus wellicht kun je beginnen met het webinar thuis achter je bureau. Tijdens het webinar krijg je tijd om naar buiten te gaan en het webinar verder te volgen. Of je het nu binnen of buiten volgt, zorg er in ieder geval voor dat je ongeveer 3 meter hebt om te lopen."
 

Klik hier om deel te nemen

 

13.00-14.00 Mindful Walking (NL+ENG)

Wie houdt er niet van een korte wandeling voor, tijdens of na het werk?
Wanneer je een klein beetje extra bewustzijn toevoegt aan je wandeling zal deze niet alleen een gunstig effect hebben op je lichaam, maar ook op je geest. In deze workshop leer je dat meditatie niet altijd gepaard gaat met statische zithoudingen. Het toevoegen van eenvoudige mindfulness-oefeningen aan een activiteit als wandelen is een gemakkelijke, plezierige en verrassend effectieve manier om je lichaam te ontspannen, je geest te kalmeren en stress te verminderen. We starten samen voor een korte online introductie (ENG) , maar al snel kun je achter je scherm vandaan. Vervolgens kun je zelf een wandeling maken van 30 minuten met een begeleidende opname (NED + ENG).

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 20 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

14.30-15.30 Leef ik gezond? (NL)

Een interactieve workshop over voeding én beweging bestaande uit een stukje theorie, interactie met de groep en enkele oefeningen voor meer energie tijdens het werk. De oefeningen verhogen tevens de alertheid en ontspanning van de werknemer. De workshop wordt gegeven door een diëtist én een sportcoach. Wij vergroten het bewustzijn over gezonde voeding en beweging door het gebruik van mythen, feiten en eyeopeners. Een taillemeting en een proefronde zijn ook onderdeel van deze energieke workshop.

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 20 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

17.00-17.45 Bodyshape (NL+ENG)

Een full body work-out. Tijdens het cardio gedeelte train je je hart en longen en tijdens het kracht gedeelte je buik, billen en benen.

Klik hier om deel te nemen

 

08.00-08.45 Easy Flow Yoga (NL+ENG)

De beoefenaar zal nieuwe energie opbouwen met Easy Flow yoga, vanwege het tempo, de dynamiek en de zachtheid van de oefeningen, en het is ideaal als je je energiebalans zorgvuldig wilt beheren zonder fysiek tot het uiterste te gaan.

Klik hier om deel te nemen

09.00-09.45 Nature Walk Walking Apart Together (NL)

In de Walking Apart Together (WAT) maken de medewerkers een ommetje in eigen buurt. Ze checken in via Zoom en wandelen samen met elkaar (online). Dat gevoel van verbonden zijn met jezelf en collega’s, daar gaat het om. Veel collega’s missen het persoonlijke contact met elkaar. De wandeling zorgt ervoor dat medewerkers naar buiten gaan en bewegen. Buiten zijn ontspant, geeft nieuwe energie en zorgt voor meer concentratie. De WAT creëert diepgang in gesprekken. Elke wandeling bevat een krachtig thema, zoals ‘werkgeluk’ of ‘ontspanning’. In het geval van de Vitaliteitsweek zou het thema energie zijn. Na een centrale aftrap, lopen de collega’s in breakout rooms met elkaar op. Hier sparren ze over energiegevers en -nemers. Het leidt tot nieuwe inzichten en inspiratie die worden gedeeld in de plenaire afsluiting.

Klik hier om deel te nemen

 

10.00-10.20 Office Work-out (NL+ENG)

Een korte pauze om je nek, rug en schouders los te maken, de doorbloeding een boost te geven en om je spieren te versterken. Daarna kan je weer vol energie aan de slag.

Klik hier om deel te nemen

10.30-12.00 Mentaal & fysiek in balans in tijd van corona (NL)

Door alle recente aandacht in de media is het belang van mentale weerbaarheid en leefstijl u zeker niet ontgaan. Door mentaal sterk en weerbaar te zijn kunnen uw medewerkers beter omgaan met de veranderingen en obstakels van deze huidige Corona tijd. Door een gezonde leefstijl daalt het risico op verschillende ziektes en reageert het immuunsysteem beter op bacteriële en virale infecties. In deze interactieve workshop leren uw medewerkers hoe hun positieve gezondheid ervoor staat en hoe de mentale weerbaarheid en fysieke leefstijl te verbeteren. Tezamen met oefeningen voor meer energie tijdens het werk en interactie met de groep hebben uw medewerkers voldoende handvatten om vitaal en energiek obstakels te overwinnen en deze bijzondere tijd door te komen. Dit rondetafelgesprek is onder leiding van een leefstijlcoach. 
 

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 12 deelneemers!

Klik hier om deel te nemen

12.00-12.45 Wie ben ik? :Nienke Wijnants (NL)

Nienke Wijnants is psycholoog, loopbaanadviseur en schrijver. Ze werd bekend met haar bestseller Het dertigersdilemma, over de loopbaan- en levensvragen van millennials. Ze schrijft columns en geeft in binnen- en buitenland lezingen en workshops voor en over millennials.In haar nieuwe boek, Wie ben ik en wat wil ik?, stelt Wijnants vast dat zoekende dertigers en veertigers in feite last hebben van zingevingsvraagstukken. Ze stellen zich vragen als: Is dit nu alles? Waar doe ik het allemaal voor? Wat vind ik belangrijk in het leven? of Wie ben ik nu echt? en weten daar geen antwoord op te krijgen. Op haar vertrouwde scherpe, humoristische wijze vertelt Wijnants tijdens deze lunchsessie over de waarheid over de veronderstelde maakbaarheid van het leven, verklaart zij de hedendaagse verslaving aan geluk en legt ze uit waarom filosofie volgens haar van levensbelang is.
 

Klik hier om deel te nemen

13.00-14.00 Hoe goed zorg jij (voor jezelf)? :Ymke Dorrepaal (NL)

Alle ballen in de lucht willen houden, herkenbaar!?

In deze huidige tijden geven veel mensen aan dat het een uitdaging is ‘alle ballen in de lucht te houden’ en dan ook nog lekker in je vel te zitten. Vooral in de afgelopen tijd is nog eens extra aan het licht gekomen hoe belangrijk het eigenlijk is om goed voor jezelf te zorgen en je weerstand op peil te houden.

Grenzen aangeven, time-management, gezond eten, bewegen, pauzes nemen en keuzes maken. Google eens en je krijgt een hele to-do lijst van dingen die je kan doen. Eenvoudig toch..? De theorie klinkt simpel en logisch, maar blijkt in de praktijk voor veel mensen niet zo makkelijk.

Het interessante is dat we van veel dingen wel wéten hoe het werkt, het goed voor jezelf zorgen, maar het toch nog lastig lijken te vinden dit toe te passen, vooral ook op mentaal vlak.

In dit webinar van ongeveer een uur, gaat een ervaren psycholoog en trainer van PSION vanuit visie en ervaringen in de spreekkamers in op het thema ‘goed voor jezelf’ zorgen. Wil jij ook leren alle ballen in de lucht te houden of ze juist te laten vallen? Meld je dan aan!

(Wanneer je je hebt geregistreerd, is er ook nog de optie om de opname van het webinar later terug te kijken).

Klik hier om deel te nemem

14.30-15.30 Slaap lekker (NL)

Uit onderzoek blijkt dat één op de zes werknemers kampt met slaapproblemen, waardoor ze overdag slechter functioneren. Zowel problemen in het privé leven als op het werk zorgen voor kwantitatief of kwalitatief slechtere slaap. Door het uitleggen van de werking van de biologische klok en de werking van slaapcyclus, vergroten wij het bewustzijn en kennis van de werknemers. Een aantal korte tests en ontspanningsoefeningen worden gedaan om de werknemers bewuster te maken van hun eigen patronen en voorkeuren. Ze leren hoe ze zelf invloed kunnen uitoefenen op hun slaappatroon.

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 20 deelneemers!

Klik hier om deel te nemen

16.00-17.00 Mindful Walking (NL+ENG)

Wie houdt er niet van een korte wandeling voor, tijdens of na het werk?
Wanneer je een klein beetje extra bewustzijn toevoegt aan je wandeling zal deze niet alleen een gunstig effect hebben op je lichaam, maar ook op je geest. In deze workshop leer je dat meditatie niet altijd gepaard gaat met statische zithoudingen. Het toevoegen van eenvoudige mindfulness-oefeningen aan een activiteit als wandelen is een gemakkelijke, plezierige en verrassend effectieve manier om je lichaam te ontspannen, je geest te kalmeren en stress te verminderen. We starten samen voor een korte online introductie (ENG) , maar al snel kun je achter je scherm vandaan. Vervolgens kun je zelf een wandeling maken van 30 minuten met een begeleidende opname (NED + ENG).

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 20 deelneemers!

Klik hier om deel te nemen

17.00-17.45 HIIT training (NL+ENG)

Of je nu wilt afvallen, je conditie wilt verbeteren of sterker wilt worden, met de HIIT training kun je al deze doelen bereiken. . Het leuke is ook, dat je de HIIT training bij veel verschillende sporten kunt toepassen. Tijdens een HIIT training wissel je korte periodes van intense activiteit af met korte momenten van rust.

Klik hier om deel te nemen

08.00-08.45 Yin Yang Yoga (NL+ENG)

In een veeleisende maatschappij is er vaak weinig ruimte en aandacht voor jezelf. Bij Ying Yang Yoga is aandacht voor een betere balans en samenwerking tussen geest en lichaam.

Klik hier om deel te nemen

09.00-10.00 Mindful Walking (NL+ENG)

Wie houdt er niet van een korte wandeling voor, tijdens of na het werk?
Wanneer je een klein beetje extra bewustzijn toevoegt aan je wandeling zal deze niet alleen een gunstig effect hebben op je lichaam, maar ook op je geest. In deze workshop leer je dat meditatie niet altijd gepaard gaat met statische zithoudingen. Het toevoegen van eenvoudige mindfulness-oefeningen aan een activiteit als wandelen is een gemakkelijke, plezierige en verrassend effectieve manier om je lichaam te ontspannen, je geest te kalmeren en stress te verminderen. We starten samen voor een korte online introductie (ENG) , maar al snel kun je achter je scherm vandaan. Vervolgens kun je zelf een wandeling maken van 30 minuten met een begeleidende opname (NED + ENG).

Wees er snel bij! Wij hebben maar plaats voor 20 deelnemers!

Klik hier om deel te nemen

10.00-10.20 Office Work-out (NL+ENG)

Een korte pauze om je nek, rug en schouders los te maken, de doorbloeding een boost te geven en om je spieren te versterken. Daarna kan je weer vol energie aan de slag.

Klik hier om deel te nemen

10.30-11.30 Do I live healthily? (ENG)

An interactive workshop about nutrition and exercise consisting of a piece of theory, interaction with the group and some exercises for more energy during work. The exercises also increase the alertness and relaxation of the employee. The workshop is given by a dietician and a sports coach. We raise awareness about healthy food and exercise through the use of myths, facts and eye-openers. A waist measurement and a trial round are also part of this energetic workshop.
 

Be quick to sign up as the maximum capcity is 30 people!

Click here to sign up

12.00-12.45 Anders denken over vitaliteit :David van Bodegom (NL)

Prof. dr. David van Bodegom is opgeleid als arts en historicus en werkt sinds 2009 als verouderingswetenschapper bij Leyden Academy, waar hij leiding geeft aan de activiteiten binnen het speerpunt Vitaal. David is per 1 september 2020 benoemd tot bijzonder hoogleraar ‘Vitaliteit in een verouderende populatie’ aan het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), afdeling Public Health en Eerstelijnsgeneeskunde (PHEG). Hij begeleidt verschillende promovendi op het gebied van gezond en vitaal verouderen, peer coaching, veroudering in internationaal perspectief en demografie van onze stijgende levensverwachting. In deze digitale lunchsessie neemt David ons op een luchtige en onderscheidende wijze meenemen om anders te gaan denken over vitaliteit! 
 

Klik hier om deel te nemen

14.30-15.30 Work-life balance (ENG)

Everyone experiences a dilemma about how to divide energy and attention between your work and private life. This workshop provides tools to distribute the energy in such a way that it is in balance. On the basis of the energy sources (work pressure, support, autonomy, personal development and work-life balance) insight is gained into one's own energy sources through role plays and exercises. These energy sources are then translated into concrete practical actions in the short term and a plan for the longer term.
 

Be quick to sign up as the maximum capacity is 30 people 

Click here to sign up 

17.00-17.45 Core Training (NL+ENG)

Goede buikspieren nemen vaak veel rugklachten weg en bevorderen de spijsvertering. Tevens goed voor een mooi pakketje buikspieren, misschien wel ’n wasbordje.

Klik hier om deel te nemen

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.