Meelopen bij International Studies

Wijnhaven
Turfmarkt 99
2511 DP Den Haag

Globalisatie vormt de wereld waarin we leven. Bij de studie International Studies krijg je de kans om één van de acht wereldregio's te bestuderen in de context van globale interacties. Tegelijkertijd leer je een belangrijke taal uit de door jou gekozen regio en verwerf je vaardigheden die zeer waardevol zullen zijn voor je toekomstige carrière.

Wat is een meeloopdag?

Tijdens de meeloopdag volg je één of meerdere eerstejaarscolleges. Een studentvoorlichter neemt je mee naar de colleges en leidt je rond over de campus. Natuurlijk is er genoeg tijd om al je vragen over de studie en studeren in Den Haag te beantwoorden!

Voor wie?

De meeloopdag is bedoeld voor 5- of 6-vwo'ers en voor studenten op het hbo die serieus overwegen deze opleiding te gaan studeren. Heb jij de website en voorlichtingsvideo bekeken en de Bachelor Open Dag bezocht? Dan is een meeloopdag het moment om te ervaren of deze studie ook echt bij jou past.

09:00-10:00 - Hoorcollege Foundations of Political Economy
10:00-11:00 - Q&A
11:00-11:30 - Campus tour

Contact

Als je vragen hebt over de opleiding kun je altijd contact met ons opnemen. De contactgegevens van de studieadviseur en de studentambassadeur vind je op de pagina contact.