Ervaar online de studie Biomedische wetenschappen

Studievoorlichting

Online Proefstuderen Biomedische wetenschappen

Toelichting
Je kunt het hele jaar door Online ProefstuderenĀ bij Biomedische wetenschappen. Je kunt dus op ieder moment dat jij wilt deze online activiteit starten.

Ga online aan de slag

Heb jij interesse in Biomedische wetenschappen en wil je nu zelf ervaren hoe het is om te studeren? Je leert deze opleiding beter kennen door deel te nemen aan Online Proefstuderen! Je volgt online een werkgroep en beleeft zo het kleinschalige en uitdagende onderwijs bij Biomedische wetenschappen.

Wat ga je doen bij Online Proefstuderen?

• Je volgt de werkgroep 'Immuuntherapie van kankercellen' door dr. Marieke Griffioen. De werkgroep en bijbehorende opdrachten zijn voorbeelden uit het curriculum van Biomedische wetenschappen. De online werkgroep is verdeeld in korte clips. Na elke clip wordt een vraag gesteld. Op deze manier ervaar je  hetzelfde als in een echte werkgroep waar je ook actief aan de slag gaat met de stof van het vak.
  • Naast de online werkgroep vind je vervolgens ook nog informatie over Leiden als studentenstad.
  • En vertellen 5 afgestudeerden wat voor werk ze nu doen na hun studie Biomedische wetenschappen.

Wanneer?

Je kunt het hele jaar door Online Proefstuderen bij Biomedische wetenschappen. Je kunt dus op ieder moment dat jij wilt deze online activiteit starten. In totaal ben je ongeveer een uur bezig met het volgen van de online werkgroep en de opdrachten die daarbij horen.

Meld je direct aan!

En start met Online Proefstuderen