Neem deel aan de Online Experience

Studievoorlichting | Online Proefstuderen

Online Experience International Studies

Toelichting
Je kunt het hele jaar door Online Proefstuderen bij International Studies. Je kunt dus op ieder moment dat jij wilt deze online activiteit starten.

Hoe werkt het?

Als je erover nadenkt om deze opleiding te gaan studeren aan de Universiteit Leiden en je wilt weten of het geschikt voor je is, dan kun je deelnemen aan deze online experience. Dit programma is ontworpen om je een goed idee te geven van hoe het is om International Studies te studeren. Het bestaat uit online mini-colleges met een paar opdrachten, alsof het echte eerstejaarsvakken zijn. De minicolleges en -opdrachten zijn voorbeelden van cursusmateriaal die je tijdens je studie International Studies daadwerkelijk zult bestuderen. Onze studentambassadeurs delen hun eigen ervaringen met je: ontdek meer over het studentenleven in Den Haag. Om een goed beeld te krijgen van wat International Studies allemaal te bieden heeft, bekijk alle video's en probeer de opdrachten!

Online Proefstuderen: hoe doe je dat?

In dit korte filmpje zie je hoe het Online Proefstuderen er ongeveer uit ziet. Het voorbeeld is van de opleiding Geschiedenis, voor International Studies ziet het er vergelijkbaar uit.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Wanneer?

Je kunt het hele jaar deelnemen aan de Online Experience van International Studies. Je kunt je aanmelden via het registratieformulier op deze pagina.

Contact

Als je vragen hebt over de Online Experience of over de bacheloropleiding International Studies, dan kun je contact opnemen met de studieadviseurs of studentambassadeur. Je vindt hun contactgegevens op de volgende webpagina.

Meld je aan voor de Online Experience