Congres/symposium
Humanities Career Event 2019
- Career Service Humanities
- Datum
- woensdag 10 april 2019
- Tijd
- Locatie
-
Lipsius
Cleveringaplaats 1
2311 BD Leiden

Denk jij wel eens na over wat je na je studie wil gaan doen? Weet jij al in wat voor organisatie je zou willen werken? En hoe bereid je je voor op de arbeidsmarkt?
Woensdag 10 april is het zover, hét moment om je te oriënteren op je toekomst tijdens het Humanities Career Event in Leiden. Het belooft een inspirerende middag te worden met verschillende workshops en presentaties.
Programma
De middag wordt geopend door keynote speaker Sofie van den Enk, presentator Keuringsdienst van Waarde en schrijver & columnist (afgestudeerd in Amerikanistiek).
Vervolgens geven diverse alumni workshops en presentaties, een unieke kans om hen alles te vragen over hun loopbaan! Onder andere het Ministerie van Buitenlandse Zaken, Google, Das Mag en de AIVD zijn aanwezig. En laat vooral ook je LinkedIn-profiel, foto, kleding of CV checken en maak kennis met het Mentornetwerk tijdens de afsluitende borrel.
12:30 - 13:15 |
Inloop en registratie |
13:15 - 14:00 |
Plenair: opening door vice-decaan Mirjam de Baar & keynote speech door Sofie van den Enk. |
14:15 - 15:00 |
Ronde 1: workshops/Presentaties |
15:15 - 16:00 |
Ronde 2: workshops/Presentaties |
16:00 - 17:30 |
Borrel en activiteiten: LinkedIn-check, Fotograaf, Styliste etc. |
Kosten: €5 (incl. koffie, borrel en goodiebag)
Meld je hier aan!
En volg het Humanities Career Event op Facebook om alle updates te krijgen, we hopen je op woensdag 10 april te zien!
AanmeldenWorkshops
Ronde 1 & ronde 2
In een presentatie wordt door een medewerker van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst een beeld geschetst van wat de dienst doet en wat vooral ook niet. Er is volop gelegenheid om vragen te stellen over wat je met jouw studie of achtergrond kunt bijdragen aan een veiliger Nederland.


Ronde 1
Als Attached-projectmanagers coördineren Julia en Eveline veelzijdige (ver)taalprojecten en vormen daarmee een belangrijke schakel tussen opdrachtgevers en vertalers/copywriters. Daarnaast reviseren ze de werken van vertalers en copywriters: Julia in de talen Duits en Hongaars, en Eveline in het Nederlands, Engels en Frans.
Julia Kemendi heeft Neerlandistiek en Duitse taal- en letterkunde in Boedapest gestudeerd, gevolgd door de Research Master Study of Art and Literature aan de Universiteit Leiden. Haar passie voor taal en cultuur leeft ze nu uit bij Attached, een dynamisch vertaalbureau in Den Haag. Niet alleen op haar werk houdt Julia zich met taalkwesties bezig: in haar vrije tijd leert ze Indonesisch.
Eveline de Vetten heeft zowel haar Bachelor als Master in English Language and Culture afgerond aan de Universiteit Leiden. Tijdens haar studie heeft ze stage gelopen bij Attached, waarna ze nog een jaar gestudeerd heeft aan de University of Hull in Engeland. Sinds vorig jaar augustus werkt Eveline met veel plezier als projectmanager bij Attached.
Ronde 1
Cross Your Borders is een jongerenorganisatie die interactieve onderwijsprojecten over mondiale onrechtvaardigheid organiseert op meer dan 250 middelbare scholen in heel Nederland. Daarnaast organiseren ze indrukwekkende jongerenreizen naar ontwikkelingslanden onder de naam Fairaway. Hun is doel is om jongeren bewust te maken van onrecht in de wereld en ze enthousiast te maken om hiertegen in actie te komen! Tijdens deze workshop zullen zij op interactieve manier laten zien hoe zij deze thema's bespreekbaar maken binnen middelbare scholen en meer vertellen over de stichting en carrièremogelijkheden! Meer informatie op: www.crossyourborders.nl

Ronde 1
Daniël van der Meer (1986) studeerde politicologie - waaronder twee maanden aan Universiteit Leiden - en begon in 2011 literair tijdschrift Das Magazin, dat drie jaar geleden na een crowdfundingscampagne uitgroeide tot uitgeverij Das Mag, dat 15 boeken per jaar uitgeeft van onder andere Lize Spit, Jelle Brandt Corstius, Maartje Wortel en Thomas Rueb. Hij zal vertellen over de manier waarop Das Mag werkt en hoe de voetballer Eljero Elia hierin een rol speelt.

Ronde 1
De Kleine Consultant is de eerste non-profit studenten strategieconsultant van Nederland. Toen onze organisatie tien jaar geleden werd opgezet, merkten wij dat niet alleen grote bedrijven, maar juist ook kleinere (non-)profit organisaties voor complexe strategische uitdagingen staan en daar best wat hulp bij kunnen gebruiken. Tegelijk zagen we dat er veel jong academisch talent rondloopt dat op zoek is naar een praktische uitdaging. De Kleine Consultant brengt beide groepen bij elkaar, waardoor wij onze klanten hoogwaardig strategisch advies kunnen bieden en onze consultants zich ontzettend snel ontwikkelen! De persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze consultants staat bij ons centraal. Zo hebben we een uitgebreid intern opleidingstraject, krijg je trainingen in soft -en hard skills en leer je door de diversiteit aan projecten in korte tijd veel over verschillende markten.
Melcher van Nieuwkoop is sinds begin september 2018 actief bij De Kleine Consultant. Naast De Kleine Consultant, volgt hij een Research Master Ancient History en een traject Latijn aan de Universiteit Leiden. Tijdens zijn Bachelor Geschiedenis en Minor Religiewetenschappen, maar ook tijdens zijn huidige opleidingen, heeft hij een kritische en een analytische blik gevormd, dat bij de Kleine Consultant een mooie aanvulling is. In deze workshop legt hij, samen met Duncan de Wit van De Kleine Consultant, uit hoe je agile kan werken. Ben je benieuwd hoe de grote consultants te werk gaan en waarom ze het altijd hebben over agile? Wij geven je de bouwstenen.

Ronde 1 & ronde 2
Public affairs betreft de strategische belangenbehartiging van een organisatie richting politiek, overheid en maatschappelijke omgeving. Als adviseur ben je actief op het snijvlak van politiek, overheid en bedrijfsleven. Daarbij is het een veel besproken beroepsgroep. Zo zouden belangenorganisaties en lobbyisten een grote invloed hebben op de politieke agenda en de informatie die ons elke dag bereikt. Maar hoe ziet een werkdag van een PA-adviseur er eigenlijk uit? En hoe kun je je het beste voorbereiden op een carrière in de public affairs?
Madelon Smit, adviseur bij Dröge & van Drimmelen, gaat aan de hand van voorbeelden uit de praktijk in op deze vragen.

Ronde 1 & ronde 2
Spreker: Ferdi-Nando Mac Gillavry.
“Is informatiemanagement ook jouw volgende stap?”
Sinds 1,5 jaar is dit dé vraag die ik (aankomende) professionals help te beantwoorden. Aan het einde van deze workshop ken je de belangrijkste werkzaamheden én eigenschappen van een informatiemanager en hebben wij deze vraag samen beantwoord.
Ben jij een ster in het aanbrengen van structuur in informatie? Deel jij graag jouw tips en tricks over het vinden van de juiste informatie? Duik jij als een speer in verschillende informatiebronnen en -systemen? Dan is informatiemanagement misschien wel iets voor jou!
Als informatiemanager bewaar jij het overzicht over de informatiesystemen en -collecties van de organisatie en ondersteun je jouw collega’s in het informatiebeheer. Hierdoor zorg jij ervoor dat de juiste informatie vindbaar is en blijft. Daarnaast onderzoek, adviseer en implementeer jij de verbeteringen in de informatieprocessen en -systemen die hét verschil maken voor de organisatie.

Testimonial
Judith Calkhoven studeerde Geschiedenis in Leiden en werkt als documentalist bij Rijkswaterstaat in Utrecht. Daarnaast is ze trainee bij KBenP.
'Tijdens mijn studie Geschiedenis aan de Universiteit Leiden had ik niet kunnen denken dat ik in deze functie terecht zou komen. Ik wist überhaupt niet wat het vakgebied ‘informatiemanagement’ inhield!'
Haar volledige ervaring lees je hier.
Ronde 1 en 2
Nadia Verwaal en Pim Wientjes werken bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Nadia werkte tussen het behalen van haar BA en MA Russian Studies als lokaal economisch medewerker op het Nederlandse ambassadekantoor in Almaty, Kazachstan. Met haar MA op zak ging ze bij het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering aan de slag in de internationale handelspromotie tussen Nederland en Oost-Europa en Centraal-Azië. In 2013 startte ze via het zogeheten diplomatenklasje bij Buitenlandse Zaken. Ze hield zich eerst bezig met vredesmissies en werkte vervolgens op de Nederlandse ambassade in Moskou. Daarna werkte Nadia in het team dat het lidmaatschap van het Koninkrijk der Nederlanden van de VN Veiligheidsraad in 2018 coördineerde. Momenteel is ze senior beleidsmedewerker Verenigde Staten. Pim studeerde politicologie in Leiden. Na een stage bij de Nederlandse Permanente Vertegenwoordiging bij de EU ging Pim in 2011 aan de slag bij Buitenlandse Zaken. In de eerste jaren hield hij zich bezig met onder andere vredesoperaties, de crisis in Syrië en conflictpreventie. Van 2015 tot 2017 werkte hij op de Nederlandse ambassade in Kigali. Momenteel werkt Pim bij de Directie Integratie Europa, waar hij zich bezig houdt met het buitenlands beleid van de Europese Unie.
Nadia en Pim geven middels een interactieve Q&A-sessie een kijkje in de keuken van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Ze bespreken hoe het is om beleidsmedewerker bij Buitenlandse Zaken te zijn, vertellen waarom zij voor het ministerie hebben gekozen, wat de toelatingseisen zijn en hoe je hier zelf binnen kunt komen. Ook leggen ze enkele politieke dilemma’s voor waar je als beleidsmedewerker mee te maken hebt.
BZ selecteert jaarlijks een nieuwe lichting beginnend beleidsmedewerkers. Solliciteren is mogelijk tot en met 27 maart. Op de website van Werken voor Nederland vind je meer informatie.

Ronde 1
Judith Kadee (26) is conservator bij Escher in Het Paleis. Bij het Haagse museum maakt ze tentoonstellingen en doet ze onderzoek naar graficus M.C. Escher. Judith heeft haar bachelor gedaan aan Amsterdam University College met een focus op film en cultuur. De Master Museum Studies deed zij aan University College London. Na meerdere stages bij o.a. EYE Filmmuseum in Amsterdam en de Saatchi Gallery in Londen werd Judith directeur bij museum Villa Mondriaan in Winterswijk. Daar was ze ruim 2 jaar de jongste museumdirecteur van Nederland.
Tijdens de workshop bespreekt Judith de stappen die ze heeft gezet in haar carrière en geeft ze handige tips over stages en werk in de culturele sector.

Ronde 1
Who would thought that studying Languages and Cultures of Latin America and International Relations and Diplomacy in Leiden could lead to a career in managing social risks and impacts for an energy company; Shell.
Come and find out more how that happened, and join an interactive exercise to learn how a company like Shell goes about Social Impact Management.

Ronde 1
Spreker: Marleen van den Berg
Marleen van den Berg is promovendus bij het NIOD Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies en de Universiteit van Amsterdam. In haar project 'Joods Rotterdam' onderzoekt zij de jodenvervolging in Rotterdam tijdens de Tweede Wereldoorlog en hun rechtsherstel na de oorlog. Naast haar proefschrift zal zij hierover ook een rapport schrijven voor de gemeente Rotterdam. In deze workshop zal zij meer vertellen over haar werk als promovendus en daarbij specifiek ingaan op het uitvoeren van een onderzoek in opdracht en hoe je daar je eigen onderzoeksproject van kunt maken.

Spreker: Sanne Dokter-Mersch
Ik ben Sanne Dokter-Mersch en ik ben promovenda bij het LIAS, Leiden University Institute for Area Studies. Binnen het LIAS werkt iedereen aan zijn of haar eigen discipline en regio: van Assyriologie tot Tibet. Ik zit zelf bij de South Asian afdeling, waar ik onderzoek doe naar een oude Indiase tekst, geschreven in het Sanskriet.
Oude teksten, een dode taal; dan zit je vast de hele week in een stoffig archief? Dat is gelukkig niet het geval! Ik mag vaak naar het buitenland voor mijn onderzoek en met high resolution foto’s kan ik de kleinste details uit een manuscript naar voren halen. Tijdens de workshop vertel ik graag hoe mijn week er verder uitziet, wat de leuke kanten zijn van een PhD, maar ook de minder leuke, en waarom voor mij de leuke aspecten na 3 jaar nog steeds de overhand hebben.

Spreker: Iris Rahusen
Wat houdt promoveren precies in en over welke competenties moet je beschikken? Naast deze vragen zal Iris Rahusen tijdens deze workshop ingaan op de mogelijkheden die er zijn om als promovendus bij de Faculteit der Geesteswetenschappen aan de slag te gaan en welke toelatingseisen daarvoor gelden. Sinds 2017 houdt Iris zich als coördinator van de facultaire Graduate School bezig met promovendibeleid.


Ronde 1
In deze workshop vertellen twee medewerkers van de universiteit over hun ervaringen. Job Weststrate is hoofd van de afdeling Onderwijsadvies en Kwaliteitszorg bij de Faculteit Geesteswetenschappen. Wieteke de Jong is LDE-trainee.
Een universiteit is een zeer veelzijdig werkgever en ik kan het weten. Mijn naam is Job Weststrate en ik heb aan verschillende universiteiten gewerkt in vele hoedanigheden: als onderzoeker, docent, studiecoördinator en opleidingssecretaris. Sinds 2017 ben ik hoofd van de afdeling Onderwijsadvies en Kwaliteitszorg.
In de workshop gaan we aan de slag met een praktijkcasus die inzicht geeft in het soort werk dat wordt verricht om het onderwijs van de universiteit goed en goed georganiseerd te krijgen. Samen verkennen we verschillende functies in de universitaire organisatie en welke competenties en vaardigheden daarbijhoren.
Het LDE traineeship is een tweejarig traineeship, waarin je als trainee tweemaal een opdracht van één jaar bij een van de faculteiten of ondersteunende diensten van een LDE-universiteit vervult. Zo is het mogelijk om na de eerste opdracht ervoor te kiezen om bij één van de andere universiteiten te werken, of om bij dezelfde universiteit te blijven maar bijvoorbeeld van afdeling te wisselen. Op die manier krijg je gedurende het traject inzicht in de bedrijfsvoering van verschillende universiteiten en organisatieonderdelen. Wieteke de Jong heeft haar eerste opdracht bij de TU Delft gewerkt en vervult haar tweede opdracht bij de centrale HRM afdeling van Universiteit Leiden. Ze zal tijdens de workshop meer vertellen over haar ervaringen als LDE-trainee.

Hoe ga je om met 'flaws' in je CV?
Ronde 2
Hoe ga je om met gaten in je cv of een paar onafgemaakte opleidingen? Wat doe je met het jaar dat je ziek was of dat je eigenlijk niks aan je studie hebt gedaan? Vermeld je je cijfers en hoe zorg je voor werkervaring?
In deze workshop bespreekt Loes Nordlohne van de Career Service Humanities de (on)mogelijkheden en oplossingen.


Ronde 2
Culturele vacatures is een vacaturesite waar werkgevers uit de kunst- en cultuursector vacatures en stages kunnen plaatsen. De site vormt een schakel tussen werkgevers en werkzoekenden in de culturele sector. Jaconelle Stas-Schuffel is directeur en initiatiefnemer; Nienke Piena werkt bijna 3 jaar als webredacteur voor de site en het blog.
In de workshop zullen zij aan de hand van de website een beeld schetsen van de culturele arbeidsmarkt: het soort banen waarvoor wordt geworven, trends en verschuivingen daarin, en de mogelijkheden voor starters. Aan de hand van “Follow Up-verhalen” gepubliceerd op het blog van Culturele vacatures vertellen ze hoe een aantal starters een mooie baan in de cultuursector wist te bemachtigen.

Ronde 2
The Greener Good brengt de kantoortuin tot leven met de symbiose van duurzaam Dutch Design en luchtzuiverende planten.
Initiatiefnemer Arne Driessen (29) is Japanoloog en is 5+ jaar zelfstandig ondernemer. Hij vertelt over zijn pad naar het ondernemerschap, de aansluiting met de universiteit en zowel de positieve als negatieve kanten van voor jezelf beginnen. Heb jij een idee voor een eigen bedrijf? Tijdens de workshop gaan we daarmee aan de slag.

Ronde 2
Daan van Esch has graduated with an MA in Asian Studies in 2012 and now works at Google in California. The workshop will take place via a live video feed from there. Working as a Technical Program Manager in the Speech Recognition and Synthesis team, Daan is well versed in the details of working at Google.
The presentation will cover a day in the life of a Google employee, give an overview of the organization, and touch upon various positions that might be interesting to humanities graduates. For those students eager to turn their academic skills into marketable ones for industry positions at tech companies like Google, this workshop will prove indispensable. The workshop will be followed by a Q&A session.


Ronde 2
Tijdens deze workshop zal werken in de sector communicatie aan bod komen. Wat houdt werken als communicatiemedewerker/woordvoerder of PR adviseur nou eigenlijk in? Wat zijn de mogelijkheden en wat voor vaardigheden zijn belangrijk? Deze vragen en meer zullen in een panel discussie met twee alumni worden besproken.
Ik ben Sabine Krouwels en ik werk sinds 1,5 jaar bij Het PR Bureau in Amsterdam. In Leiden volgde ik de bachelor Engelse taal & cultuur en vervolgens de masters Language & Communication en English Literature & Culture. Omdat PR altijd iets was dat mij erg interesseerde, heb ik tijdens mijn masters stage gelopen bij Het PR Bureau en toen het tijd was om de arbeidsmarkt op te stappen, boden ze me een baan aan! In principe komt er weinig van mijn studie terug in mijn werk - behalve dan dat mijn collega's mij altijd vragen om hun Engels teksten te controleren - maar de diversiteit van dit vak is erg aantrekkelijk, zeker voor een eerste baan.
Ik ben een groot voorstander van verder kijken dan je neus lang is en afwijken van de gebaande paden, iets wat ik in mijn oriëntatie naar het zoeken van een werkrichting die mij leuk leek dan ook zeker hen gedaan. Hopelijk kan ik jullie inspireren om hetzelfde te doen.
Femke Eisma is woordvoerder en communicatieadviseur bij de Nationaal Rapporteur Mensenhandel en Seksueel Geweld tegen Kinderen in Den Haag. Ze startte daar ruim drie jaar geleden als stagiaire, tijdens de master Taalbeheersing van het Nederlands aan de Universiteit Leiden. Nu adviseert ze de Nationaal Rapporteur over alle aspecten van communicatie. Daarnaast zorgt ze voor goed leesbare onderzoeksrapporten met een overtuigende boodschap, staat ze de media te woord en schrijft ze speeches.

Ronde 2
Denk jij ook: "Ja, leuk die media! Maar wat houdt het eigenlijk precies in? Hoe ziet die mediawereld eruit? Welke verschillende soorten stages zijn er en wat ga ik daar precies doen en leren?" In de voorlichting Stagelopen in de media behandelen we deze vragen. Verder wordt ingegaan op welke houding jou verder helpt, delen we waardevolle sollicitatietips en is er ruimte voor jouw persoonlijke stagevragen.
Onderwerpen:
- Verschillende functies + werkzaamheden
- Verschillende (soorten) bedrijven
- Werkhouding en gedrag
- Sollicitatietips

ronde 2
Melvin Captein (1985) deed een master Communicatiewetenschap aan de UvA en studeerde in 2011 af aan de masteropleiding Journalistiek & Nieuwe Media in Leiden. Tijdens zijn studietijd zette hij met mede-studenten het freelance collectief Rondje van Pavlov op, verzorgde hij radiocolumns op Unity FM en liep hij stage in Suriname, bij opnieblad Parbode. Na zijn studie ging hij als freelancer aan de slag bij o.a. NU.nl, BNR, VICE, BNN, Veronica en NRC. 4,5 jaar geleden trad hij in dienst bij NOS op 3 als online eindredacteur, sinds een jaar is hij daar adjuct-chef. Bij het millennial-nieuwsmerk van de NOS werkt hij dagelijks aan de journalistieke vertelvormen van de toekomst.

Ronde 2
Jip Muris (25) studeerde Geschiedenis (BA) en International Relations (MA) in Leiden. Tijdens haar studie deed ze verschillende nevenactiviteiten; ze werkte, was actief bij haar studievereniging en liep stage op de Nederlandse Ambassade in Lissabon. Ze wist, zoals veel van haar medestudenten, dat ze 'iets bij de overheid' wilde doen, maar wat?
Via een studiegenoot hoorde ze over het ORMIT traineeship bij de Belastingdienst. Ze kwam door het assessment heen en startte in januari 2019 met het tweejarige ORMIT Incompany Management Traineeship bij de Belastingdienst. Bij ORMIT volgt ze een intensief trainingsprogramma waarmee ze haar persoonlijke leiderschapsstijl ontwikkelt aan de hand van haar eigen leerdoelen en kwaliteiten. Bij de Belastingdienst voert ze in twee jaar drie uitdagende opdrachten uit op verschillende afdelingen en in verschillende (leidinggevende) rollen om een zo breed mogelijke ervaring op te doen.
De afgelopen maanden was haar eerste opdracht bij de Concerndirectie Organisatie & Personeel op het Ministerie van Financiën. De Concerndirectie houdt zich bezig met het personeelsbeleid voor de hele Belastingdienst en vormt de schakel in de vorming en vertaling van beleid tussen het Ministerie van Financiën en de uitvoerende organisatie (binnen) de Belastingdienst.
Tijdens haar presentatie zal Jip vertellen over haar tijd bij ORMIT en de Belastingdienst en je laten kennismaken met verschillende leiderschapsstijlen. Wat past het best bij jou?

Ronde 2
Trainees in onderwijs leidt leergierige en ondernemende professionals opleidt tot docenten die grenzen overstijgen en veranderingen creëren in het voortgezet onderwijs. Met behulp van een tweejarig traject op maat haal je een eerstegraads lesbevoegdheid, doe je waardevolle werkervaring op in de klas als docent en ontvang je direct een marktconform salaris. Bovendien volg je trainingen die aansluiten op jouw behoeften én je zet zelf projecten op die het onderwijs verrijken. Daarvoor werk je intensief samen met oud- en medetrainees en de vele bedrijven en organisaties in ons netwerk. Je werkt actief aan je persoonlijke ontwikkeling en wordt hierbij begeleid door verschillende trainers en opleiders.
In deze workshop kom je op een leuke manier te weten hoe je jouw carrière als onderwijsprofessional kunt starten. Je krijgt meer informatie over het docentschap en hoe ons traineeship zich verhoudt tot de reguliere lerarenopleiding. Daarnaast zullen we ook ingaan op het verdiepingsprogramma door samen na te denken over ontwikkelingen en innovatie in het onderwijs. Het is daarmee de perfecte kennismaking met ons traineeship.
CV-Check
Je CV is je visitekaartje. Belangrijk om daarmee een goede eerste indruk te maken bij een werkgever. Stuur je CV vóór 7 april naar de Humanities Career Service en je krijgt het op het HCE nagekeken terug.
Mentornetwerk
Mentornetwerk: Wist je dat er meer dan 1000 Leidse alumni voor je klaarstaan in het online Mentornetwerk? Vraag hen gerust om tips en advies, bijvoorbeeld over hoe zij in hun huidige baan terecht zijn gekomen. Bezoek onze stand in de hal en ontdek meer over het Mentornetwerk van de Universiteit Leiden. Meld je gelijk aan voor de speeddate met alumni op 17 april.
Netwerken is belangrijk. Mike Spaans legt je in 5 minuten uit hoe jij jouw LinkedIn profiel kan verbeteren. Tijdens de borrel na de workshops kan je bij hem langskomen om jouw profiel door hem te laten checken.
Fotograaf
Laat een professionele LinkedIn- of CV-foto maken.
Styliste
Dress to impress. Welke kleding kan je gebruiken om de beste versie van jezelf neer te zetten? Trek je sollicitatiekleding aan en loop langs bij de styliste voor persoonlijk advies.
Netwerken
Maak tijdens de borrel gebruik van je netwerkskills en ga in gesprek met de workshopgevers.
Vind je netwerken spannend en wil je je hier alvast op voorbereiden? Kom dan op 3 april, in de week vóór het HCE, naar de workshop Netwerken.
Wat, waar en voor wie?
Op 10 april vinden er gelijktijdig in Leiden en Den Haag Career Events plaats:
1) Humanities Career Event in Leiden. Dit event is Nederlandstalig, en is bedoeld voor alle Nederlandstalige studenten van de faculteit Geesteswetenschappen uit Leiden en Den Haag.
2) Campus The Hague Career Event in Den Haag. Dit event is Engelstalig en is bedoeld voor alle internationale studenten van de faculteit Geesteswetenschappen. Daarnaast zijn ook studenten van andere faculteiten op het Campus The Hague Career Event aanwezig.
Meld je vast aan bij het Humanities Career Event op Facebook om alle updates te volgen, we hopen je op woensdag 10 april te zien!
Aftermovie Humanities Career Event 2018
Vanwege de gekozen cookie-instellingen kunnen we deze video hier niet tonen.
Bekijk de video op de oorspronkelijke website of