Congres Financieren in netwerken

Op donderdag 13 april 2017 organiseert de Universiteit Leiden in samenwerking met de provincie Zuid-Holland het congres Financieren in netwerken. Tijdens dit congres staan nieuwe vormen van publieke financiering centraal.

De bijeenkomst is bedoeld voor iedereen die in zijn of haar werkzaamheden te maken krijgt met nieuwe vormen van publieke financiering. Dit kunnen medewerkers van gemeenten, provincies, waterschappen en het Rijk zijn, maar ook partners waarmee de overheid samenwerkt, zoals bedrijfsjuristen, projectmanagers, consultants, wetenschappers en advocaten.

Heeft u in de praktijk te maken met zaken als revolverend financieren, crowdfunding door de overheid of de publieke prijsvraag? Meld u zich dan nu aan voor dit interactieve congres!

12:30 uur Ontvangst met koffie, thee en een broodje

13:10 uur  Opening door de dagvoorzitter en bijdragen van o.a. gedeputeerde Rogier van der Sande en Alex Brenninkmeijer (Nederlands lid van de Europese Rekenkamer)

14:30 uur  Start eerste ronde workshops

15:30 uur  Start tweede ronde workshops

16:30 uur  Borrel

18:00 uur  Einde

Gratis deelname

Deelname is kosteloos, het aantal beschikbare plaatsen is beperkt; daarom geldt er een no show fee van 50 euro. In verband met het beperkt aantal beschikbare plaatsen dient u zich tijdig in te schrijven!

Meer informatie is hier te vinden.

Workshops

1. Creatief subsidiëren door mr. Sandra van Heukelom (partner Pels Rijcken & Drooglever Fortuijn)
  2. Het Right to Challenge! door prof. dr. Martijn van der Steen (hoogleraar bestuurskunde Erasmus Universiteit Rotterdam en co-decaan en directeur denktank NSOB) en mr. Harry Hoogenboom (senior juridisch adviseur Gemeente Rotterdam)
  3. Maatschappelijke aanbesteding of subsidie? door prof. dr. Elisabetta Manunza (hoogleraar Europees en internationaal aanbestedingsrecht Universiteit Utrecht)