Registreer nu: 9-10 november 2016 Conferentie 'Wie bepaalt de veiligheidsagenda?'

Het Institute of Security and Global Affairs (ISGA) van de Faculteit Governance and Global Affairs nodigt hierbij iedereen van harte uit om mee te denken en te doen tijdens de internationale ISGA Conferentie 'Who determines the security (research) agenda?' op 9-10 november 2016 in het New Babylon Meeting Center in Den Haag.

Wie zou de leiding moeten nemen wanneer men geconfronteerd wordt met hedendaagse veiligheidsvraagstukken zoals terrorisme, cyber-aanvallen en hybride oorlogsvoering? Hoe zouden verschillende actoren moeten samenwerken en tegen welke uitdagingen loopt men dan aan?

Ontdek dit samen met 50 internationale experts op het gebied van internationale betrekkingen, cyber- en veiligheidsstudies gedurende de ISGA Conferentie 'Who determines the security (research) agenda?', georganiseerd door het Institute of Security and Global Affairs (ISGA) van de Universiteit Leiden op 9-10 november 2016 in Den Haag.

Ontmoet sprekers en deelnemers uit zowel de private als de publieke sector, neem actief deel aan diverse workshops zoals 'The politics of crisis management', 'Intelligence and new partnerships in a digital era' en 'The complex nature of peacemaking' en woon lezingen bij met onder andere Dick Schoof (NCTV), David Baldwin (Princeton University) en Simone Filippini (Cordaid).

Registreer je nu via www.isga2016.nl.