Leiden Revisited

Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur
2311ES Leiden

Leiden Revisited 2024: Herontdek, leer en verbind opnieuw!

Ontdek, leer en verbind in de schoolbanken van het Kamerlingh Onnes Gebouw

Op vrijdag 30 augustus 2024 is het weer zover: Leiden Revisited, het jaarlijkse alumni-evenement van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Dit jaar verwelkomen we u graag opnieuw in het prachtige Kamerlingh Onnes Gebouw aan de Steenschuur in Leiden. Vol trots kondigen wij de keynote speaker aan; Robert Malewicz, een zeer ervaren (internationaal) strafrechtpleiter. Eén van de meest bekende strafzaken die hij heeft gevoerd is die van de zaak Vandros, met Holleeder.

Naast een scala aan boeiende en actuele deelsessies bieden we speciaal voor alumni die niet actief zijn in de juridische praktijk ook algemene sessies aan. Alle sessies belichten maatschappelijk relevante onderwerpen, zoals de impact van kunstmatige intelligentie op diverse rechtsgebieden en de ins en outs van de energie transitie. Uiteraard sluiten we het event traditiegetrouw af met een borrel, buffet en livemuziek.

Onze sprekers, waaronder Afshin Ellian, Jan van Staalduinen en Dirk Visser, zullen u informeren over uiteenlopende onderwerpen. Verdere informatie over de sprekers, hun deelsessies en het programma van de middag kunt u binnenkort vinden op de website.

Inschrijving opent eind mei. Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen op 30 augustus in het KOG!